Myslíte si, že tento uživatel
porušuje pravidla komunikace?
1 komentářů
Autor
29.06.2014 01:35marbu:
Hezký den, vkládám svůj návrh loga. Při jeho tvorbě jsem vycházela hlavně z psychologie dětí a toho, co je pro ZŠ a MŠ charakteristické. Celé logo je tvořeno geometrickými tvary (propojují učivo ZŠ a MŠ malé děti se je učí poznávat a kreativně propojovat v určité obrazce, na ZŠ pak přechází v geometrii jako takovou a hlubší poznání tvarů). Logo je výrazné a barevné, opět přizpůsobeno dětskému světu. Je v něm podtrženo to hlavní, co škola jako instituce přináší: poznání, vzdělávání se, rozvoj pohybových a výtvarných dovedností, kreativita, rozvoj schopností tvůrčího myšlení a hlubšího poznávání a také socializaci a osvojování si všeobecných pravidel. Budu moc vděčná i za negativní komentář. Díky Martina
Pravidla
Myslíte si, že tento uživatel
porušuje pravidla komunikace?
1 komentářů
Hezký den, vkládám svůj návrh loga. Při jeho tvorbě jsem vycházela hlavně z psychologie dětí a toho, co je pro ZŠ a MŠ charakteristické. Celé logo je tvořeno geometrickými tvary (propojují učivo ZŠ a MŠ malé děti se je učí poznávat a kreativně propojovat v určité obrazce, na ZŠ pak přechází v geometrii jako takovou a hlubší poznání tvarů). Logo je výrazné a barevné, opět přizpůsobeno dětskému světu. Je v něm podtrženo to hlavní, co škola jako instituce přináší: poznání, vzdělávání se, rozvoj pohybových a výtvarných dovedností, kreativita, rozvoj schopností tvůrčího myšlení a hlubšího poznávání a také socializaci a osvojování si všeobecných pravidel. Budu moc vděčná i za negativní komentář. Díky Martina
Odpovědět
Nahoru