Základní informace
Kdo jsme
Ekomarket.cz je e-shop s eko drogerií a eko kosmetikou. Založen byl v roce 2010 jako jeden z prvních e-shopů s tímto sortimentem v ČR.
Co potřebujeme
Potřebujeme redesignovat etiketu našeho stěžejního produktu, který pod vlastní značkou prodáváme B2Ci B2B - musí to vypadat jako eko produkt z roku 2023 a dále, současný vzhled jsou kruté devadesátky. fungovat musí online i v kamenných obchodech.
Cílová skupina
Popis cílové skupiny - persony
Z 90 % se jedná o ženy 30+, které se zajímají o udržitelnost a ekologii. Nevadí jim si za něco připlatit, hlavně když je to eko a funguje to. Nepotřebují úplně vidět luxus, důležitý je ten pocit, že kupuji něco, co neničí planetu a "je to zdravé" - výrobek je eko, antibakteriální, a antialergenní, můžu v tom vyprat stejně tak pro miminko jako pro babičku a do kanálu neteče chemie. V regálu v obchodě tak hledám něco, co mi na první dobrou řekne, že je to to ono zdravé a eko co hledám - DŮLEŽITÉ ale je, abych to mezi tím existujícím balastem viděl ideálně na první dobrou. Wool Balsam není další Vanish nebo Ariel, ale nesmí zapadnout ani mezi produkty Tierra Verde nebo Sonett.
Pohlaví zákazníků
Věk zákazníků
Příjmy zákazníků
Specifikace zadání
3 hodnotové pilíře
- 1. ekologie
- 2. zdraví
- 3. originalita
Podrobný popis zadání
1) výrobek musí být na první pohled rozeznatelný - a to jak na e-shopu, tak i mezi ostatními pracími prostředky v regálu obchodu; zkrátka kouknu a vidím, že je to Wool Balsam 2) musí být hned jasné, že jde o ekologický prací prostředek (nejlépe výslovně uvedeno na obalu, čitelnost tohoto sdělení je hned na druhém místě po brandu - Wool Balsam) 3) brand (logo) je možné jakkoliv upravit oproti aktuálnímu stavu - není třeba dodržet font ani velikost a řez písma, barevnost je také možné zvolit libovolnou 4) povinný text (viz dále) přijde na zadní etiketu (není nutné, ale zřejmě to bude vypadat lépe) Poznámky k textu (zeshora dolů): - speciální prací prostředek -> změnit na "ekologický prací prostředek" - nemusí být umístěno úplně nahhoře - WOOL BALSAM -> viz bod 3) výše - lanolinový regenerátor -> může zmizet úplně - 1,5 l -> ponechat a někde k tomu přidat info o počtu pracích dávek (PD), kterých je 75 - důležité někde umístit ikony "vyhoď do koše" a "recykluj"
Soubory pro výstup
Nemám preference a chci dodat standardní formáty pro daný typ zakázky.
Technické specifikace
Rozměr etikety je cca 15 x 11 cm (š x v) s nepravidelným tvarem - viz foto z e-shopu. Zadní etiketa je zrcadlově vertikálně překlopena, je třeba s tím u návrhu počítat. Design lahve není možné měnit. Čárový kód musí na etiketě být - může být ale na zadní.
Co chceme a co nechceme
Co chceme
V jednoduchosti je síla, ale musíme být na první dobrou vidět v regálu v obchodě. Hledáme tedy nějaký balanc.
Co nechceme
Nechceme být Vanish ani Ariel, na druhou stranu ani klasické "eko" značky jako Tierra Verde nebo Sonett.
Přílohy a ostatní informace
Přílohy
- ekomarket_logo.jpeg
- etiekta wool balsam old.jpg
- Wool balsam povinny´ text.docx
- lanolin-na-prani-ovci-vlny-wool-balsam.jpeg
Ostatní důležité informace
Logo e-shopu můžete a nemusíte použít, třeba na zadní etiketě u textu "Vyrobeno v ČR pro:" - bohužel jej nemáme v lepší kvalitě.
Myslíte si, že tento uživatel
porušuje pravidla komunikace?
Wool Balsam prodáváme na vlastním e-shopu, ale rozjíždí se nám i B2B spolupráce, takže jej dodáváme do e-shopů a kamenných obchodů. Potřebujeme upravit etiketu tak, aby vypadala skvěle.
Důležité komentáře k zadání