Základní informace
Kdo jsme
Město Bystřice nad Pernštejnem - obec s rozšířenou působností
Co potřebujeme
Město Bystřice nad Pernštejnem se nyní zaměřilo na rozvoj aktivit v cestovním ruchu. Chce vytvořit mediální obraz destinace v kraji vysočina v rámci nového produktu cestovního ruchu EDEN Centrum. Zatímní slogan je „za zdravím a poznáním“ ale nemá být součástí loga Měli bychom region dostat do celorepublikového (ne-li celosvětového :-) podvědomí. Při rozhodování o názvu destinace se do užšího kola dostaly názvy dva a to „Zubří země“ a „EDEN“ ….….nakonec vyhrál název „Bystřicko“ :-) každý region má své logo, na vysočině jde o simulaci lesů vod a strání, blízký Žďár nad Sázavou využil památky Unesco Zelená hora, což my tady nemáme a Pernštejn není vhodný. Návrhy okolních oblastí: novoměstsko http://www.nmnm.eu/ tišnovsko http://www.tisnovsko.com/ žďársko vpravo dole - http://www.zdarns.cz/
Cílová skupina
Popis cílové skupiny - persony
návštěvníci regionu - široké věkové spektrum
Pohlaví zákazníků
Věk zákazníků
Příjmy zákazníků
Specifikace zadání
3 hodnotové pilíře
- 1. přitažlivost
- 2. zapamatovatelnost
- 3. výraznost
Podrobný popis zadání
Logo má obsahovat název "Bystřicko" může být i ve variantě pouze se specifickým B či jiným specifikem
Soubory pro výstup
- Tiskové PDF
- JPG
- Adobe AI
Technické specifikace
bez specifikace
Co chceme a co nechceme
Co chceme
Co nechceme
Přílohy a ostatní informace
Přílohy
Ostatní důležité informace
Myslíte si, že tento uživatel
porušuje pravidla komunikace?
Město Bystřice nad Pernštejnem chce vytvořit mediální obraz destinace v kraji Vysočina. Zatímní slogan je „za zdravím a poznáním“ ale nemá být součástí loga